2011. december 5., hétfő

36.fejezet Pocsek nap!

Hello!Eljottem es megint hoztam az uj fejezetet hamarabb mint gondoltatok.Ennek az az oka,hogy nagyon jo kedvem van mert a dolgozataim nagyon jol sikerultek!:)).Januar 11-en lessz a PCA dijjatado ahol a TVD es Ian is jelolve van.Szavazni holnapig lehet.Lecci szavazzatok,hogy megnyerjek.
Cast your votes now for People's Choice Awards 2012 - PeoplesChoice.com  <--itt lehet szavazni::)).na jo olvasast.Puxy:Dalcsok:X





Plumb-Cut


/Elena szemszoge/

-Elena-orditott utannam Stefan de en gyorsabbra vettem a lepteimet.Most egy kis frisslevegore volt szuksegem,semmi masra.Tudtam,hogy ilyen lobbanekony Damon de valahogy sohasem kepzeltem volna rolla,hogy megharap.Regen szeretett es most meg egyertelmuen mar Sophia-t szereti,hiszen a felesege.De en csak Stefan-t szeretem es meg sem fordulthat Damon a fejemben.De valahogy megis...

-Elena-termett elottem Stefan es aggodva belenezett a szemeimbe amitol ellagyultam es megcsokoltam.Motsmar bizonyos bennem,hogy ot szeretem.

-Jol vagyok,Stefan,csak nem hittem volna,hogy megharap.-mondtam.

-Tudod milyen Damon.Nalla nem lehet tudni mikor gurul be.-nyomott egy puszit a homlokomra majd megnyalta a nyakamon ektelenkedo sebet ami par pillanat mulva el is volt es csak az alvadt ver jelezte,hogy volt ott valami.

-Koszonom.-suttogtam es a karjaiba bujtam.Csak alltunk ott es bamultuk az eget ami ma borus volt.Elemerengtem azon,hogy talan ez lessz az utolso napon ezen a folfon.Klaus este eljon ertem es fel fog aldozni engem Damon-t es Tyler-t is es lehet,hogy a tobbiek kozul is meg fognak halni paran.En nem akartam,hogy a baratimnak bantodasa essen.Magamat hibaztattam mert vilagra jottem,a szuleim miattam halltak meg es a barataim is az en hibambol forognak veszelyben.

-Elena,tudnod kell,hogy kitalalunk valamit.Nem fogjuk engedni,hogy meghaljon barki is holnap este.Valahogy megoldjuk-szoritotta meg a kezem de tudtam,hogy csak nyugtatni akar.Az elet sohasem vegzodik happy end-el.A filmekben mindig a jot es a szepet latjak az emberek de mikor vege szakad folytatodik tovabb es elobb utobb a fohosok meghalnak.Nem elnek orokke.

-Stefan,nem akarom,hogy veszelybe keruljetek miattam.Nem akarom,hogy megtobb ember meghaljon.-sirtam megint es az arcom beleturtam Stefan polojaba.

-Nem lessz semmi baj.-nyugtatgatott.

-Mondd azt,hogy Sophia jol van?-hozta fel a temat Stefan-nak.O kisse elgyotort arcal nezett ram.

-Jol van.Klaus-nak kell,biztosan nem bantja.-probalt megnyugtatni de en ereztem valamit a levegobe es tudtam,hogy Klaus valami rossz dolgot csinal a baratnommel.Csak bologattam es mikor kellokeppen megnyugodtam a Salvatore haz fele vettuk az iranyt.A telefonomert botorkaltam,hogy felhivjam Jenna-t.Az eskuvo napjan megkertem Stefan-t,hogy igezze meg es kuldje el az egyetemre mert ott biztonsagban van.Nagyon nem akartam ezt tenni Jenna-val de tudvan,hogy o biztonsagban van megerte.

-Hallo,Jenna.-meglepodtem mert ket cserges utan felvette.Eddig ot csorgest is kellett varni amig elohalaszta a telefonjat valahonnan.

-Szia,Elena.Hogy vagy?Minden rendben?-arasztott el kerdesekkel.Jenna nem tudta Mystic Falls titkait es szerettem volna ha ez igy is marad.

-Szia,Jol vagyok es minden rendben.Csak azert hivtalak mert Stefan-nal elmegyunk egy par napra a toparti hazba es nem lesszunk itthon es ott nincs terero szoval ne keress.Es meg azert is hivtalak mert nagyon..nagyon szeretlek es vigyazz magadra.-a vegenel megakadt a hangom es majdnem sirni kezdtem.

-Vigyazzatok magatokra es tudod,hogy mit mondtam..-probalt kemenynek hangzani amitol nevetnem kellett.

-Okei,Jenna,vigyazunk.De most megyek is.Szia.-koszontem el es letettem a telefont.Jenna mindig aggodo es turodo volt velem es Jeremyvel szemben is.Nem akarta,hogy meggondolatlanul veszitsem el a szuzessegemet de ez mar megtortent es annyira szep volt az az ejszaka Stefan-nal.Persze a toparti haz hazugsag volt.Nem akartam,hogy nagyon aggodjon Jenna,ha nem veszem fel a telefont.De lehet,hogy sohasem fogom felvenni mar.

-Hagyj beken!-halottam meg Katerine visitasat.Stefan egy perc alatt az olebe kapott es vampirgyorsasaggal futottunk majd megalltunka Salvatore haz elott.Katerine-t a hajanal fogva huzta a foldon Angelica majd probalta betuszkolni a kocsiba.

-Mit csinalsz itt?-termett Angelica elott Stefan.Feltettem ot mert tudtam,hogy milyen gonosz Sophia novere.

-Klaus azt kivanja,hogy vigyem el neki Katerine-t.-kacsintott.Akkor vettem eszre,hogy az arca kek-zold foltos,a hajabol hianyzik egy tincs es harom foga sincs a helyen.Sophia jol helyben hagyta.Csak o kellett,hogy legyen.-Es ha most megbocsajtassz.-mondta Sophia majd elhajtott.

/Sophia szemszoge/

Teljes sotetseg vett korul es semmit sem ereztem.Annyira jo volt,hogy nem ereztem azt a sok fajdalmat amit at kell eljek.Nagyon maradtam volna meg a sotetseg rabja de valaki teljes erejebol orditani kezdett majd razogatott..

-Halassz?-orditotta Klaus hangja.Nem akartam felkelni,nem akartam Klaus pofajat meglatni.Nem..nem..Aztan resnyire kinyitottam a szemem es Klaus mosolyara lettem figyelmes.

-Igyal.-tette a szamhoz a verzo csukojat.Eloszor el ratottam a szamat es amennyi ver bekerult a szervezetembe probaltam kikopni,de Klaus nagyon durvan odanyomta a csuklojat a szamhoz es nemtudtam szabadulni.A vere megtette a hatasat es minden korty utan egyre jobban es jobban lettem.Mohon kaptam Klaus vere utan de megelegelte,hogy annyit iszok a verebol es elrantotta csuklojat.

-Jo lennel vampirnak.-kacsintott majd ajtocsapkodasra figyeltem del es aztan Klaus kiment.Nagy oromomre nem zarta be az ajtot igy jutott egy kis frisslevego is a szobaba.Meg mindig gyenge voltam de felkeltem es elbotorkaltam az ajtoig es Katerine hangjara lettem figyelmes:

-Klaus,barmit megteszek.Ha kell barkit megolok csak nem olj meg vagy ha arra vetemetsz kerlek siess.-konyorgott Katerinte.Hallattszott a hangjan,hogy menyire fel.Mostmar el is hittem neki.Klaus neki is sok keseruseget es fajdalmat okozott mint nekem is.

-Oh,Katerina te nem valtozol.Hidd el meg terveim vannak veled.-kacagott Klaus majd halottam egy nagy csattanast es arra kovetkeztettem,hogy Klaus megpofozta Katerine-t.A lany azutan nem szolt semmit es en jobbnak lattam ha visszabujok az agyba es alvast szinlelek.Talan akkor Klaus beken hagy.Remelem,hogy Katerine-el kettesben is maradhatunk mert meg akarom tolle kerdezni,hogy hogyan viselik azt,hogy eljottem.Lehet,hogy nem mondana igazat de egy probalt elert.

-Tessek a kajad!-dobta a foldre a tanyert Angelica mint egy kutyanak es kiment a szobabol bezarva az ajtot.Kimasztam az agybol es a foldon csuszva kozelitettem meg ennivalomat ami ket puszta kenyerbol es egy uveg vizbol allt.Ugy faltam a kenyeret mintha mar regota nem ettem volna es a vizet is szinte mind kiitam.Mikor jolaktam elfogott az almossag es muszaly volt aludnom.Ket pillanatog birta a szemem majd lecsukodott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése