2011. december 16., péntek

40.fejezet Valami veget er de valami csak most kezdodik el.FINALE(1)

Hello!Tudom,ugy volt,hogy holnap es holnaputan hozom a finalet illetve az epilogus kedvet kaptam ra es feltettem ma.Ez az utolso fejezet(tehat vege az elso konyvnek).Legkozelebb januar 9-en fogunk talalkozni mikor felteszem a masodik konyvhoz a prologust.Koszonom mindenkinek aki olvasott es kulon koszonet Biankanak aki a chatben kommentelt!Azert figyeljetek a blogot  mert majd fel fogom tenni a 2.konyv oldalat is.Na szoval talalkozunk januarban.Addig is kellemes unnepeket nektek.Jo olvasast.Puxy:Dalcsok:X





Within Temptation-Ice & Fire


/Sophia szemszoge/

En,Elena meg Klaus beultunk a kocsiba mig Angelica es Katerine egy masikkal mentek.Nem ertem,hogy miert kellett kulon kocsival jonni,volt itt hely meg ket embernek is.Szorsan ultem Elena mellett.Egyikunk sem szolt a masikhoz.

-Remelem,hogy jol erzitek magatokat.-kacsintott rank Klaus majd elindultunk.

-Remelem,hogy megdoglessz.-koptem ki idegesen a szavakat.Klaus csak nevetett.Eleg jokedvunek latszott.Az uton egyszersem szolaltam meg es o sem gunyolodott,biztosan o is ideges volt,hogy minden a legnagyobb rendben menjen.Nagyon nem akartam kiszallni a kocsibol es vegignezni a barataim halalat,de remeltem,hogy Stefan-ek mar kitalaltak valamit amivel megmenthetunk mindenkit es vegre valahara megolhetjuk Klaus-t.

-Megerkeztunk.-billentett ki Klaus a gondolataimbol majd eltunt es par masodperc mulva mar nyitotta is ki a kocsiajtott nekem.Gyorsan kiugrottam es nem koszontem meg ``a lovagias gesztust``.Ugyanezt csinalta Elena-val is aki halalravart arccal,remegve lepett ki a kocsiajton majd Klaus Angelica melle terelte.Ekkor lattam,hogy nem vagyunk egyedul.Itt volt Tyler es Caroline is.Nem ertettem,hogy o mit keres itt hiszen neki semmi koze a ritualehoz.Vagy ennyire nem tud Tyler nelkul elni?

-Gyere velem.-ragadott karon Klaus.Az erdo belsejeben voltunk egy sima teruleten.Klaus egy oltarszeruseghez vezetett engem 3 kisebb edeny sorakozott es pontosan elotte volt egy ust szeru edeny amely alatt mar egett a tuz.-Tessek itt a szoveg amit mondanod kell.-adott a kezembe egy konyvet.-Ajanlom,hogy ne szurd el mert ha megis,mindenki meghal.-simitott vegig a kezemen majd otthagyott.Nagyon koncentraltam a szovegre,hogy ne rontsam el mikor az utolso szot is kimondtam hibatlanul megaltam.

-Kezdhetjuk.-mogyogott Angelica.Elena-t egy kor szeru alakba kiserte majd igy tett Caroline-l es Tyler-el is.Caroline meg felig eszmeletlen volt,Tyler viszont orditott fajdalmaban.

-Mit tettel veluk?-nezett Elena Klaus fele.

-A hold mindjart eleri csucspontjat igy el kellett erjem,hogy a verfarkas ne alakuljon at szornye,igy egy kis varazslat folyaman elfolytom a fiuban megbuvo szornyet.A lany meg pusztan hulye volt.Megteszi vampirnak.-magyarazta Klaus.Nagy ko esett le a szivemrol mikor megtudtam,hogy nem Damon-t fogja hasznalni Klaus vampirnak.Ekkor a harom aldozat korul meggyult a tuz.Mind a harman felelmukben osszezsugorodtak es menekulni probaltak,de akarhogyan is akartak nem sikerulhetett,a tuz meg volt buvolve.Damon-t es Stefan-t vettem eszre a fak arnyekaban.Damon-nel egymast figyeltuk es nem erdekelt senki es semmi mig Klaus felbe nem szakitott.

-Kezdhetjuk.-mondta majd Tyler-hez lepett aki szinten orditott fajdalmaban.Dobbenten neztem veig az esemenyeket.Caroline is felorditott fajdalmaban mikor kihunyt Tyler korul a tuz es elkezdodott a szertartas.Latszott Tyler-en,hogy o is nagyon fel.Meg nem lattam ilyen erzelmeket az arcan.Klaus ele lepett es egy jol celzott mozdulattal kitepte Tyler szivet.Caroline es Elena egyszerre sikitottak fel de egyertelmuen Caroline fajdalma volt a legnagyobb.En elfojtottam a sikitasomat de a konnyeim mar folyni kezdtek.Klaus egy idetlen vigyor kisereteben a szivvel a kezeben kozeledni kezdett felem.Klaus utan egy hosszu veres csik maradt.Gyorsan lapozni kezdtem a konyvet amelyben a mostani helyeztben illo varazsiget kerestem.Feltem,hogyha Tyler szivere pillantok azonnal kihanyok mindent.Halottam Caroline sikolyat es egy puffanast a foldon.Odaneztem es Caroline terdre esett.El tudtam kepzelni,hogy milyen kinokat elhet at.Klaus epp akkor ert oda hozzam mikor megtalaltam a varazsiget.Megfogott egy edenyt es facsarni kezdte a szivet.A ver belefolyt az edenybe.

-Tessek ezt ontsd abba!-mutatott az ust formalyu edeny fele.Egyik kezemben a konyvel masikkal a verrel indultam el az edeny fele amiben mar volt valami.Nagyon nem akartam tudni,hogy mi.Lassan ontottem bele a vert az ustbe es mormoltam a varazsiget majd elmentem az oltarhoz es a holdkot is beletettem.Hihetetlen energia szabadult fel,olyan amitol meg enis megrettentem.Mikor vegeztem mindennel tovabb figyeltem az esemenyeket.Klaus most Caroline-t vette celba.Egy szempillantas alatt elaludt a tuz es a lany elott termett.

-Szabad vagy!-simogatta meg Caroline arcat mire a lany elfutott.Mindenki dobbenten meredt Klaus-ra aki a ket Salvatore testver fele vette az iranyt.Par percig idozot gondolom az idot akarta huzni.

-Gyere velem!-mutatott Damon-re aki kovette ot.Tudthattam volna,hogy Klaus nem fogja csak ilyen siman annyiban hagyni a dolgot.

-Ne,Klaus kerlek!!!-sikitottam es futni akartam de valami visszatartott.

-Kedvesem,szamithattal volna ra,hogy van egy masik boszorkanyom is.-mosolygott es Angelica-ra mutatott aki a hatam mogott allt.A konnyeim ismet kibuttyantak es mar aligbirtam alni a labamon.

-Damon kuzdj ellene.Menekulj.Fuss!-visitottam majd a visitast felvatotta a zokogasom.Elena is a konnyeivel kuszkodott epp ahogyan Stefan is.

-Szeretlek.-suttogta Damon.

-En is szeretlek.-suttogtam vissza majd Klaus melle lepett es kitepte a szivet.A foldre estem es azt kivantam,hogy valaki oljon mar meg mert nem akarok elni.Nelkule semmit sem erek,nelkule nem tudok elni.Vissza akarom kapni.

-NEEE!-teptem a hajam es uvoltottem.Halottam Elena sikojait de senki sem erdekelt mar.Mindennel jobban akartam a halalt de eloszor meg akartam olni Klaus-t.Fele vettem az iranyt,hogy megoljem de ekkor fajdalmat ereztem a hatamban.Odakaptam a kezem es vert lattam rajta.Angelica karorvendo kacagasara es Elena eles sikolyaira lettem figyelmes.Az en verem volt az.Angelica leszurt engem.Szedulni kezdtem es a foldre estem.Annyi erom volt,hogy elkusszak Damon-ig es lassam ahogy Elena is meghal majd elsotetult elottem minden.

EPILOGUS

A tuz mindent felemesztett.Egtem es ez ellen semmit sem tehettem.Sikitoztam es orditottam,hogy valaki oljon mar meg mert nem birom.Olyan volt mintha elevenen dobtak volna bele egy kalyhaba.Visitottam de nem halott senki.A sotetseg mindent magaba zart es csak en voltam egyedul benne.Barhogyan probaltam belolle kiszabadulni annal szorosabban tartott majd feladtam.Sodrodtam az arral es visszaemlekeztem eletem legjobb pillanataira.Az elso csokra,a motorversenyre,a Los Angeles-i utra vagy az eskuvomre.Mind-mind csodalatos emlekek voltak amelyeket az ido soha sem fog kitorolni es ha most meghaltam meg akkor sem fogom oket elfelejteni.Mindig az emlekeimben fogom oket orozni.

-Sophia!-halottam meg egy hangot amelyet mar jol ismertem.-Sophia!!!-orditott valaki velem.Kinyitottam a szemem es sikerult.Megnyugodva lelegeztem fel.Vanessa-t lattam meg magam mellett.Ekkor eszembe jutott minden es azonnal felultem.

-Mi tortent?Miert nem haltam meg?Damon..Hol van,Damon?-orditottam.

-Nyugodj meg!-kerlelt de en nem hallgattam ra.Teljes erombol a falat kezdtem pufolni ami par helyen ki is lyukadt.Dobbenten neztem a kezemet majd a falat majd megint a kezemet es igy tovabb.

-Nem!-suttogtam.

-Sajnalom Sophia de Klaus mindent elcseszett.-jott volna kozelebb Vanessa.Nem akartam,hogy sajnaljon.

-Damon,latni akarom ot!-nyultam mar az ajto utan de Vanessa megalitott.A szemeben konnyek csillogtak.

-Annyira sajnalom Sophia de Damon....meghalt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése